Monday, November 10, 2008

Introduction


Assalamualaikum dan Salam Blog kepada blogger2 sekalian, nama saya Mohd Nazmi Bmohd Salleh berasal dari Pondok Lama Tanah Merah Kelantan, Saya ber umur 23 tahun dan merupakan anak yang ke 8 dari 9 orang adik beradik, saya juga mengalami kecacatan kaki semenjak dari kecil lagi, walaupun begitu saya masih diberi peluang oleh Allah untuk berjalan walau pun tidak sempurna seperti insan lain.

Sekolah pertama saya ialah di Sekolah Rendah Kebangsaan Sri Suria (3) di Tanah Merah, kemudian selepas tamat sekolah rendah, saya meneruskan pengajian saya Di Sekolah Menengah Ugama Arab Al-Ihsan Tanah Merah Kelantan dari tingkatan 1 sampai tingkatan 6 rendah, kemudian saya sambung lagi pelajaran saya di Peringkat Diploma di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor dalam bidang Teknologi Maklumat Selama 3 Tahun dari tahun 2005 hingga 2008 dan sekarang saya baru saje tamat belajar di KUIS dan sedang praktikel Di Bangi

Harapan saya dengan adanya blog ini dapatlah sama2 kita berkongsi maklumat dan pengalaman hidup masing, Sampai disini dulu

2 comments:

Fuzen said...

slm..
akan dtg bley la bg msg yg menginsafkn diri..
byk faedahnye tu..

Pahlawan Hijau said...

thanks, insyaallah klu ada lagi bahan yg berbentuk ilmuiah abng akan letak lg K